Хороший керівник вчасно виплачує заробітну платню та цікавить успіхами своєї команди. Сучасний керівник компанії дарує корпоративний відпочинок.
Курорт для усамітнення «Богольвар» — це ідеальне місце для того, аби навчитися нового на тренінгах або семінарах, а також відпочити та пізнати свою команду краще під час тімбілдингів. Повністю адаптований для проведення корпоративних заходів у зручному для вас форматі.
Вашій команді або учасникам семінару не доведеться довго добиратися, адже ми знаходимося поблизу Ужгорода та Мукачева. Організуємо трансфер на будь-яку кількість осіб.
Коли усі повчаться, подискутують на важливі теми та пройдуть випробування на дружність колективу, то далі зможуть гуляти територією, смачно їсти у ресторані та оновитися на спа-процедурах. Вони подарують задоволення і душевну рівновагу, а святковий банкет і розважальна програма закріплять успіх ділової частини заходу.
Тут буде задоволений кожен член вашої команди! Креативні ідеї та круті проєкти опісля — гарантовано! :)
Ще трошки про переваги організації корпоративного заходу в Богольвар:
-
спеціальна вартість на проживання та спа-послуги для учасників заходу;
-
можливість проведення лекційної частини заходу на свіжому повітрі на території готелю;
-
професійна організація харчування (кава-брейк, бізнес-ланч, бенкет, фуршет, барбекю);
-
зручне місце розташування щодо транспортних розв'язок і водночас віддаленість від міської метушні;
-
організація трансферу в комплекс від ж/д вокзалу або аеропорту;
-
організація тімбілдінгу;
-
можливість поєднати ділову частину заходу та оздоровлення учасників.
Інформація стосовно технічного обладнання та місткості конференц-зали:
-
загальна площа: 100 кв.м
-
місткість:
-
формат «театру» — 100 осіб.
-
формат «клас» — 40 осіб.
-
формат «круглий стіл» — 40 осіб.
-
обладнання: мультимедійний проєктор, переносний екран, фліп-чарт (обладнаний листами та маркерами), кондиціонер, Wi-Fi, канцелярія для учасників, вода;
-
натуральне денне освітлення;
-
кейтеринг з автентичними стравами;
-
консьєрж-служба та цілодобове обслуговування.